Tema: Re: Buto irengimo kaina
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-22 17:08:53
priklauo ka daryti reikes. Bet jei tai kosmetinis remontas, tai galima tiketis. Jei prasideda santechnikos keitimai vonioje/tulike, elektros instaliacija ir pan. tai jau sunku. Pvz vonios irengimas man kazkada atsiejo apie 8 klt laikantis viduriuko, be imantrybiu. Ir suma mazai butu pasikietusi ar butu vonia 4 kv.m ar 15 kv.m :) Zinoma sutaupyti nuo tu 8 klt butu galima kokius 3 klt renkantis pigesne santechnika.
Bet jei yra noras ir gali pasidaryti darbus pats, tai manau, kad imanoma.  Gal ne viska uzbaigsi, bet gyventi galesi :)

T:)