Tema: Re: busto paskolos draudimas
Autorius: markoh
Data: 2010-09-22 11:51:42
manau neverrta gilintis del tiek, nors,,  uzknisanti pzu vadyba, pvz.
pasikeite draudejo adersas, sakiau n kartu, vistiek siuncia laiskus senu
adresu, as ju negaunu ir pan... anot pzu reikia rasyt oficialu prasyma, esu
deklaraves kita gyvenama vieta, turetu buti ju rupestis susirasti mane,
pasirodo moku jiems pinigus, dar viska ant lekstutes pateikt.. . nervina
tokia politika

"Vytautas" <kazkoks@pastas.lt> parašė naujienų
pranešime:i7cdte$vef$1@trimpas.omnitel.net...