Tema: Re: pirtie irengimas
Autorius: Mantas
Data: 2010-09-20 16:45:23
"ShowmanaZ" <cia_trint_info@tavopirtis.eLTe> wrote in message
news:i77mgg$jao$1@trimpas.omnitel.net...
> jei dėl manęs tai aš savo planų niekaip suvest nesugebu, viskas kažkaip
> keičias pastoviai, ir darbų yra, nors iš principo viskas įmanoma.

man neskubiai ;-) gali į eilės galą pastumti :-)

> ?ėl patarimų - berods naujausiame Supernamai žurnale kaip tik yra Elucidos
> straipsnis apie pirties įrengimą rąstiniame name. Informacijos ten
> skurdokai, bet ji bus tikrai naudinga.

ačiū, reiks praversti

Šiandien kaip tyčia visą internetą praverčiau, tai jau informacijos sotus
.... :-)

pirmiausia reikia konkrečiai žiūrėti, kaip spręsti pečiaus klausimą ir
ventiliaciją, ką su sienom daryti...
Gal kas gali pradžiai padaryti projektėlį, kaip tai turėtų būti teisingai
padaryta?

ir dar klausimas: kokias grindų plyteles dabar dažniausiai naudoja dėl
praktiškumo, kokios naujausios mados?