Tema: Re: Balansiniai voztuvai
Autorius: Polikarpas Matvejevicius
Data: 2010-09-20 16:38:03
Toje vietoje ne balansinio galbut reiktu, o perleidimo voztuvo - kol
radiatoriu termostatai (jei jie yra) neuzsidare, tai perleidimo voztuvas bus
uzsidares ir vanduo tekes tik per radiatorius. O kai patalpos ikais ir
radiatoriai nebepraleis vandens, slegis atidarys perleidimo voiztuva ir
vanduo gris i katila.