Tema: Re: Patarkit...
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-21 13:28:30
Nezinau koks katilas ir kuo kurensiš Bet jei kietas kuras, tai darydamas sau
net nesvarstyciau kabeli traukti kamino sachta. Imho totali nesamone. Vienas
dalykas, pvz is atmoso iseinantis dumas prie pat katilo ikaitina indekla iki
cirskimo (uzlasinus vandens) Toliau zinoma jau bus vesiau, bet... Dar viena
didele rizika uzsidege suodziai kamine, ten jau temperaturos buna tokios,
kad sako 2-3 uzsidegimai ir indeklas eina saibom, o siaip rekomenduoja po
pirmo uzsidegimo ji keisti. Zinau istorija kai uzsidegus suodziam kamine
supleskejo ir visa pastoge.
Kitas nuansas, indeklas 100 proc nera sandarus kazkaip nenoreciau grecioti
kamino sachtoje papildomu skyliu pro kurias laidai eis.
Jei grynai pagal str'a jei gerai pamaenu isvis draudziama tiesti kabelius
ventiliacines sachtose, o ka jau kalbeti apie kamina :)

T:)