Tema: Re: vidaus dazai medziu. i kurius verta ziureti?
Autorius: KG
Data: 2010-09-20 17:28:03
Su nuotraukom sunkiau, nes tik pažįstami :)

Internete pasižiūrėk, daug rasi nuotraukų
Kažkas maždaug tokio būtų
http://www.haukelihytter.no/inspirasjon/interior/frontpage/0909/images/1265113103_.jpg
Galbūt apdorotus įvairius pavyzdžius turės tie Scandex Kaune. Skambtelk jiem
ir paklausinėk. Aš esu iš jų tik aliejaus lauko baldams truputį pirkęs
Savo namo kol kas nesiruošiu tept, nei iš išorės, nei iš vidaus
Norvegijoj labai populiaru balinti rąstiniuose namuose medieną, todėl *.no
puslapiuose ir ieškok fotkių :)

Faxe Lye Original   - Sodium hydroxide, natural chalk and lime pigment,
vegetable oils

Pasižiūrėk kur nors kokia "Beržo" sudėtis, jeigu gamintojai ją iš vis
pateikia :)

Ir netgi jeigu sudėtis būtų vienoda, nereiškia, kad jie bus vienodi :) Yra
begalės niuansų
Ir be to lietuvos rinkai reikia pigiai, o ne kokybiškai :)

Ir kaip jau rašė ir patarė, neskubėk su tepimu - gerai apgalvok ir pasverk
viską
Ir nedaryk pigiai tik dėl to, kad nori padaryti ir visi kiti kažką daro

kg