Tema: Re: Uosio mediena tvorai
Autorius: KG
Data: 2010-09-20 14:38:19
Tavo mąstymas ir kūribiškumas man išaiškėjo pamačius jau pirmuosius tavo
darbus, kažkadai anksčiau jau
O mano minties tavo mąstymas, man atrodo, taip ir nepagavo :)
Pamatęs paskutiniajam poste - susilaikiau ir patylėjau - nebenorėjau
kartotis, nes žinau kas gražu daugumai mano tautiečių. Ir deja visi žinom
kokią valstybę mes turim.

Bet dar kart pasikartosiu visiems: skonio nebuvimas, tai dar nereiškia, kad
mano skonis kitoks
Arba kažkas sakė, kad srovė tarp kojų, tai dar ne nauja srovė

Aš tik jaučiu pareigą patarti žmonėms iš patirties ir turimų šiokių tokių
žinių

Dviračio nebeišrasi antrą kartą, todėl ir neverta bandyti įkalbinėt, kad
kiti tą darytų.
Daryti galima bet ką ir bet kaip. Bet žmogus tam ir prašė patarimo čia kaip
pasielgti ir padaryti geriau.

Savo mąstyme nesijaučiu suvaržytas :).
Nors ši konferecija toli gražu nėra joks rodiklis ir tai yra tik didžiulė
mažuma, bet taip ką ir kaip savo statybose darau esu totali mažuma. Ir ne
tik tarp konferencijos narių  :)  Tai, žinoma irgi nieko nereiškia :) Nei
tai gerai, nei tai blogai :)

Galbūt aš ir klystu, bet stengiuosi padėt
Atsiprašau jeigu įžeidžiau

kg