Tema: Re: REQ: Trinkeliu klojejai
Autorius: eimaz
Data: 2010-09-17 17:53:32
cia is mano rekomendaciju gal? :) pas mane dare trinkeles, veja, terasa ir
tvora. siaip trinkeles tikrai rekomenduoju irgi. tik laiptus is trinkeliu
klijuodami siek tiek pagrybavo, bet nestipriai, perdare neburbedami. veja
siek tiek nusivyliau, bet gal del karstos vasaros ir gal pirmais metais nera
ko noreti, kad butu viskas graziai.
terasa kaip ir nera ten ka prigrybaut, padare irgi normaliai.
tik darbininkai ne is paciu tvarkingiausiu, tai kartais tekdavo paaiskint,
kad galima ir tvarkingiau dirbt :)