Tema: Re: Balkono grindys
Autorius: Milordas
Data: 2010-09-17 11:42:18
pas mane ant paprasto laminato suniukas padare, nepastebejom kuri laika ir iskilo :)
o impregnuotas tipo kitoks? nebijos ilgalaikes dregmes? vistiek ten pagrindas popierius tipo

"makaronas" <wc511@delfi.lt> wrote in message news:op.vi536ykaocpmsw@gedkrpdst1...
yra impregnuoti laminatai, beto koks ten jo plotas, paiimsi ir pasikeisi.
Del sandarumo, tai kai lyja pas tave lasa, bega ant grindu, kad bijai?

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/