Tema: Re: duso ciaupas su termostatu: koks, kur?
Autorius: trans
Data: 2010-09-16 23:46:36
pas mane oras termostatinis maisytuvas su plasmasiniu chromuotu korpusu jau
10metu veikia kuo puikiausiai, nepaisant to kad vanduo stipriai kalketas.
Neteko nei kat ardyt ten ka nors valyt. Kai dariau vonios remonta tai
palikau vieninteli si maisytuva, nes nuvalius atrode visiskai kaip naujas.
Naujai irengtam dusui taip pat dejau potinkini oras optima serijos.
Hansgrohe manau to paties lygio, taciau man nepatinka ju kampuotas dizainas.

Pirkti seniuose arba santechnikose parduotuvese. Kadangi santechniniai
prietaismas metasi didelius antkainius galima nesunkiai issideret gera
kaina.