Tema: Re: plastikiniai langai su istatymu
Autorius: FwsA
Data: 2010-09-16 14:02:41
O pas gamintoja sutartyje yra irasas "garantija galioja TIK juos tinkamai
sumontavus" ar kazkaip panasiai skamba. Ir visada gales atsifutbolint, kad
neteisingai buvo sumontuota. Jus gi tos sutarties kur jusu patentinikas
pasirases turi su langu gamintojais nematot, ir garantija taip ir lieka tik
zodinis pasakymas.
Derinausi ir per kelis patentininkus, nes buvo gerokai pigiau, bet sutarties
normalios su nei vienu nepavyko susiderint, todel nors ir gerokai brangiau,
pasirinkau FAUGA. Pagrindinis svertas buvo - kad imone ne vienadiene.
uzsiima netik langu gamyba, bet ju ir montavimu. o ir sutartis paruosta
tinkamai.
kolkas patenkintas...
Gedas
Vilnius