Tema: Re: Kodel taip negalima jungti boilerio?
Autorius: bzik
Data: 2010-09-16 09:56:27
sutinku. Tik ko gero pigiau ir efektyviau panaudojama perkant daug vieno d vamzdzio, nei gabalais skirtinga, visokius trisakius. Su tuo paciu ir vandentiekis, ir radiatoriai jungta.
Pas mane instaliavimas buvo labai paprastas - daugumoj vietu tik pramest vamzdi nuo tasko A i B. Mokejau ne uz vamzdynus ar taskus, o uz dienas. Kadangi pats buvau vietoje, kur galejau prisidet dalyvavau, tai negaliu skustis, kad toks atsiskaitymas man buvo nuostolingu.