Tema: Re: statybos zurnalas
Autorius: valiukas
Data: 2010-09-13 15:41:48
Cia tavo lapuke taip surasyta? Nes tame isakyme taip isdestyta:
17. Prašydamas išduoti Pažymą, statytojas pateikia šiuos dokumentus:

17.1. nustatytos formos prašymą išduoti Pažymą (Tvarkos aprašo 2 priedas);

17.2. statybos leidimą arba jį atitinkantį dokumentą (jo galiojimo laikas,
išskyrus statybos leidimo pratęsimo atvejį pagal Tvarkos aprašo 16.3 punktą,
gali būti pasibaigęs);

17.3. statinio projektą, pagal kurį buvo išduotas statybos leidimas arba
įregistruota statyba, ar supaprastintą nesudėtingo statinio projektą, kuriam
raštu pritarė įgalioti valstybės tarnautojai;

17.4. statinio nužymėjimo statybvietėje aktą ir schemą, taip pat statinio
geodezinę nuotrauką (schemą), kurioje nurodytos faktiškos statinio kampų
koordinatės, faktiška statinio nulinė altitudė ir statinio kampų atstumai
nuo žemės sklypo ribų ar pastovių vietovės daiktų;

17.5. kadastrinių matavimų bylą, parengtą ne anksčiau kaip prieš vieną
mėnesį (jei statybos darbai per pastaruosius 3 mėnesius nebuvo vykdomi –
parengtą ne anksčiau kaip prieš 3 mėnesius) Lietuvos Respublikos
nekilnojamojo turto kadastro nuostatų [4.28] nustatyta tvarka.