Tema: Re: langu montavimas, medzigos
Autorius: Arvis
Data: 2010-09-14 21:42:23
skaitei bet nedaskaitei pats - dek jei nori, tik atvirksciai nei kaip
parasei :)
isore laidi vidus ne. aplamai _visose_ atitvarose, nesvarbu ar tai
langas/fortke/siena/stogas////trusikai galioja ta pati taisykle - laidumas
garams turi dideti judant nuo sildomos link saltosios puses, tada nebus
bedu. aisku imanomos ir isimtys, bet cia jau reik ziuret individualiai kad
nepridaryt nesamoniu

A.