Tema: Re: Del gegniu
Autorius: Arvis
Data: 2010-09-13 21:34:34
nedaug :)

gi nueik i str ir paziurek kokia ant LT turi buti skaiciuojama sniego
apkrova. kad tiek ir iskris kada nors tai nei kiek neabejoju :)

Sniego apkrovos rajonas	sk, kN/m2
I	                                    1,2
II	                                    1,6

cia siaip kirvis i nugara tiems, kurie masto, kad labai didele itaka stogo
kontrukcijai turi pati danga
betoniniu cerpiu svoris 40kg/m2
bituminiu ~20kg/m2 (su osb)
na skarda tarkim nieko nesveria su anom palyginus..
o sniegas 'tik' 160kg/m2 :P

A.