Tema: Re: Vonios su dušo sienelėmis
Autorius: Rimas
Data: 2010-09-08 15:21:40
Na matai, aš atsakiau į klausimą ne apie vonios ir dušo sienelių dariny,
o tiesiog dušo sieneles.

Kitas dalykas, firmų daug, bet Stiklita man ir sumontavo.
Ar pats pasidarysi nežinau - jeigu tai bus stacionari sienele, tai gal
ir taip. Kitas dalykas jei ten kas nors turės darinėtis - tai aš
nemanau, kad tu namų sąlygomis 6mm stikle išsipjausi vietas lankstams ir
pan.