Tema: Re: Fasado plovimas
Autorius: Night
Data: 2010-09-07 17:36:31
Kuo plaut tixliai nepasakysiu, bet kregzdiu lizdus pavasari ploviau daug
kartu su kaercheriu, is arti, tai galiu tik nuraminti - bent jau mano tinkas
tai geros konsistencijos, tvirtas, neatsilupo, nesuskilo, neistirpo ar pan.
Pradzio bandyciau tik kaercheriu, nelaukiant kol pridzius labai, o jei
nepades - tada kokia chemija.