Tema: Re: laistymo sistema
Autorius: Night
Data: 2010-09-07 10:22:33
Visiskai sutinku, neisirengiau, nes pagailejau ~7 kLt, labai truko, kai zele uzsejes buvau - siemet taip
periodiskai palaistydabau per karscius, bet siaip tai geriausias laistymas - amonio salietra - iki dabar
negaliu "atsidziaugti" pries menesi patreses, kad su zoliapjove po 5 dienu sunku ivaziuoti :)