Tema: Re: Klausimas rukymo zinovams
Autorius: ArturasV
Data: 2010-09-07 08:39:42
mano itarimu ta mada deti i marle kilo nuo shpekuliantu, kurie gerai imirko
rasale po rukymo mesyte, tada ne taip greitai iszdziuna.
kito paaiskinimo nerandu.
kitas dalykas, jei mesa vytinama, tada marle galima naudoti nuo musiu, nors
tos zarazos vistiek randa budu prieiti, todel reikia naudoti druska ir kitus
konservantus, kad neprivistu kirmeliu