Tema: Re: Kiek kainuoja sultys spaustide
Autorius: Arj
Data: 2010-09-06 11:20:37
Kazkaip pirma karta girdziu kad imtu uz uz ispaustu sulciu litra, o ne uz spaudima/maisa/trakiu kieki.

Dazniausiai - uz "spaudima", kas priklausomai nuo preso dydzio gali buti 1 maisas - 1-4 "spaudimai".
Nes nuo skirtingu rusiu oubiuoliu skirtingai sulciu kiekis ir skirtingai kemsasi -pvz alviniai - sulciu minimaliai,
uztent kemsasi atsakanciai :)

Kas del higienos - geriau kreipti demesi i tai kokios galimybes svara palaikyti (t.y. kad grindys su slanga lengvai
nuplaunamos, aplinkui ar daug audinio pridziaustyta ir panasiai - jei spaudykla sekmingai dirba, tai ir noredamas ten
operacines tvarkos nepalaikysi.

Nu ir tara geriau iskart vestis savo ir siek tiek daugiau. Rekomenduoju baltus uzdaromus kibirus (tokius a la
maistiniai, panasiai kaip silkems maksimoj fasuotos, tik gausiai idesni, 10-20l talpos - ir nebrangus, ir sandariai
uzsidaro/neissilaisto, ir beveik visda i tokius tiesiai is preso galima leisti)