Tema: Re: Padeka :)
Autorius: Lucas
Data: 2010-09-05 13:16:50
Prisidesiu ir as prie padekos Mikrobui :) Emem pas ji virtuve, nors
montavimas ir uztruko, taciau viskas buvo daroma vakarais po darbo,
kruopsciai ir atsakingai. Rezultatu esu patenkintas ir eisiu pas ji
uzsakineti kitu dalyku, kol nuo rekomendaciju gausos ir uzsakymu
pertekliaus neprades kelti kainu :) Vienzo, rekomenduoju.

  Lukas