Tema: Re: Indaplovės remontas. Indaplovėje per daug vandens. Antras dublis
Autorius: bullka
Data: 2010-09-01 11:29:56
Viename puslapyje radau galimą problemą:

<..> the wash arm or wash arm housing may have a hole in them. This will
causing water to spray under the door, replace both of them because you may
not be able to see the hole.

Čia jau kažkas panašaus į mano problemą. T.y. kiauras apatinis vertaliotas
ir jis pučia ne į viršų sroves, o horizontaliai. Tuo pačiu išvarydamas
vandenį pro tas drenažo angas.

Patikrinsiu.