Tema: Re: Vonios restauravimas
Autorius: Salas
Data: 2010-08-31 16:21:59
As pries 6 metus buvau restauraves vonia namuose. Issikvieciau meistriuka,
tas nuslifavo, nudaze naujai. Naudojausi ~5 metus,  po to buta pardaviau.
Kokybe nera tokia, kaip naujos vonios, bet is esmes buvau visai patenkintas,
kadangi lupti vonia, dauzyti plyteles ir keisti kita, visai nebuvo jokio
noro, o ir kaina tuo metu "su auksciausios kokybes medziagomis" tekainavo
~200 lt.