Tema: Re: Garazas is buto. Sudetinga?
Autorius: Gintas
Data: 2010-08-31 10:53:18
Mano kalte-gal neuzakcentavau, kad yra dar galiojantis projektas su visais leidimais padaryt is vieno buto komercines-gamybines patalpas. Ant gyventoju leidimo tiktai prierasa: " nedaryt gerimu parduotuves ar kavines" Va ir pamaniau-jeigu galima uzsiimti komercija, yra tam leidimas (tame tarpe ir langa nuzeminti iki grindu), kodel as negaliu padaryt ten masinu salono, pastatant ten savo masina apziurai? O tai jau vienaim ar kitaip nesiskiria nuo garazo?