Tema: Re: priminkit pagal STR koks atstumas nuo kanalizacijo rezervuaroturibut?
Autorius: gyvenimas
Data: 2010-08-30 13:32:19
Ostapas wrote:
> Vilniaus mieste rezervuarų iš vis negali būti - tik biologiniai nuotėkų valymo įrenginiai. Tai px kokiu atstumu jis ten ką daro - vistiek nelegaliai. nebent į tą šulinį leis vandenį iš BVĮ, kuo aš gausiai abejoju :)

Taip, Vilniaus mieste dabar leidzia tik valymo irenginius, bet buna, kad
savade dar iraso issiurbiama rezervuara. Reiketu paprasyti kaimyno
parodyti projekta ir viskas taptu aisku. Gal jo leidimas statybai
isduotas pries kelis metus, kai dar buvo leidziami rezervuarai, tai jis
kaip ir teisus gali buti...