Tema: Re: Kalkes
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-08-29 21:53:35
Negesintos kalkes, jei jos sausu pavidalu, reaguoja su vandeniu ir pasidaro
bardakas, reikia atsargiai.
  Gesintos, dregnos kalkes reaguoja su oru ir negriztamai sukieteja,
  Vadinas, negesintos sausos kalkes negali but ilgai laikomos. Panasiai kaip
cementas. Kad ir maise, jos gauna dregmes is oro ir pasigadina. Taip kad is
"senesniu laiku" jau turetu but kietas gabalas maiso formos..
  Kreida niekaip nereaguoja, gali sumaisyt su vandeniu ir vel isdziovint,
gausis tas pats.
 Ant lauko galima bert ta ir ana..