Tema: Re: Kaip susmulkinti putoplasto atraižas?
Autorius: Nežiniukas
Data: 2010-08-29 16:20:55
Labai dėkoju už pirmą patarimą. Esu miestietis ir gerai neišmanau kaimiškų
įrengimų, bet logiškai mąstant kažkas nelabai turėtų tikti nes grudus mala
iki miltų arba netoli miltų, o man reikia, kad susmulkintas putoplastas vis
dėlto turėtų granuliukes ir manau jos ir tūrėtų būti apie grudų dydžio.
Akselis, kaip suprantu gal ir tiktų stambiam draskymui, bet čia irgi reikia
smarkiai pagalvoti ar verta galvoti apie du įrengimus.

Vis tiek AČIŪ

"pablas" <pablas112@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:i5dm1h$jv2$1@trimpas.omnitel.net...