Tema: Re: Kur aplink Kauna nusipirkt reples
Autorius: dz
Data: 2010-08-28 10:32:26
rankines geros kokia 1000lt, elektrines kokia 5000lt:), plius skirtingiem
fitingam skirtingi repliu antgaliai, man reikejo Emetti ty B tipo antgalis
tai teko ilgokai paieskot kol radau. Nuomavau toki - patiko. Jei kartais
nezinai tai tau dar reikes spyruokliu (vidiniu, isoriniu), vamzdzio karpymo
zirkliu ir kalibratoriaus.

--
www.rees.lt