Tema: Re: kaip nuvalyti apipelijusias lentas?
Autorius: Saulius74901
Data: 2010-08-27 14:21:01
Argi asepas yra impregnantas, jis apsaugo nuo pelesio ir leidzia medienai
kvepuot nesudarydamas pleveles.
 http://www.asepas.lt/index.php?page=asepas3
Mano tolimas giminaitis lentpjuvej sake nenuveztume klientui medienos
nesupelijusios, jei ne asepas.
Merkia jie beveik viska i ji keliom valandom, paskui krauna i kruvas su
tarpeliais. Jis pats man ir patare prasyt pamerkt tu pjoveju, pas kuriuos as
pjoviau. Mano mediena terasai skirta buvo, tai nesinorejo jos matyt
supelyjusios ar gramdyt.