Tema: Re: varis+aliuminis
Autorius: SK
Data: 2010-08-26 20:27:04
> Į klausimą neatsakei, o parduotuves lankei tokias hmm... nelabai net
> girdėjau apie tokias. Movų yra, bet jos skirtos kabeliams > 25mm^ ir dar
> reikia turėti spec įrankį.  Na tiek to.
> Visur (Flamanda, Elstila, Dogas, Senukai) tikrai yra bimetalinių
> (varis/aliuminis poveržlių) darai ant laidų kilpas ir suverži bet kokiu
> varžtu atitinkamai sudėliojęs tas poveržles. Arba dedi ant aliuminio laido
> alavuotą gilzę (antgalį) ir sujungi bet kokiu varžtiniu sujungimu
> (kaladėle) kurį pavyks rasti. Dafiga visokių būdų , bet kai ieškoma
> kažkokio stebuklo kurio nėra....

Sorry, turejau omenyje Elstila, tik pavadinima primirsau, kadangi mazai
reikalu su jais turiu. Vietoje vadybininkas sake, kad nieko neturi ir nieko
negali padeti.
Siaip ar taip, auksciau maciau nuoroda i varztini sujungima, kurio, matyt,
ir prase elektrikai. Ne mano namas, ne as su elektrikais bendravau ir
nelabai privadovauti ten galiu....