Tema: Re: Vandens filtras
Autorius: Rimas
Data: 2010-08-26 11:52:19
Tai vat aš ir klausiu, kokius paprastus naudojat ir ar esat patenkinti.
Vienas draugas naudoja, sakė patenkintas. Aš kadangi esu skeptiškai
nusiteikęs, tai noriu daugiau minčių, pasisakymų išgirst.

Nėra jau čia toks stebuklingas dalykas, kad jau be vandens tyrimų nebūtų
galima nusipirkti filtro, elementariai prafiltruojančio vandenį.
Visi žinom, kad vieni geresni kiti šūdinesni, tai aš ir nenoriu
nusipirkt to šūdinesnio.

O kadangi nesinori tai ir klausiu.

P.S. ne iš gręžinio gi geriu ar šulinio kur neaišku koks tas vanduo iš
vis. Šiaip ar taip iš vandentiekio, kur bent jau minimaliai atitinka
normas. Tik per daug kalkėtas. Kokių čia dar tyrimų blin reikia? :)