Tema: Re: Vitrinu sildymas
Autorius: dz
Data: 2010-08-25 15:22:03
pagal tipo taisykles paduodamas vamzdis eina palei isorine siena tiesiai
link langu ir ten tankiau pavedziojamas, o ant kiek tankiau tai nieks tau
nepasakys, kadangi pas mane vitrina kampine ir itardamas kad ten gali but
vesoka paveziojau kas  kokiu 10 cm (kelias eiles prie pat gal dar tankiau
toliau reciau), kitam kambario gale, kur siena ribojasi su sildomu garazu
veziojau gal kas 30cm is akies, siltu saltu zonu nesijaus, nes betono biski
per daug nei reikia:)

--
www.rees.lt