Tema: Re: elektros vedziojimas
Autorius: SK
Data: 2009-03-18 09:42:34
Dar pasidomek tomis sistemomis daugiau. Kaip ten vyksta valdymas ir pan. Jei
instaliuoti kazka is KNX sistemos, ten berods valdymas vyksta per atskirus
24V laidus, jei neklystu. Todel jungikliui reiktu vytos poros, o lempos butu
pajungtos tiesiogiai nuo valdiklio is elektros skydelio. Tokiu atveju, kaip
ir minejo anksciau, reikia didelio skydo sukrauti visiems valdikliams,
automatams ir pan.