Tema: Re: Kiek kainuoja indų plovimas indaplove? :)
Autorius: m
Data: 2009-03-16 10:35:37
Butent Yplon tabletemis indaplovei patirtis nekokia. Is visu isbandytu -
net ir visai pigiu noname, butent yplon tabletes skalbe blogiausiai. Gal
netabletes ir kitaip. Indaplove senute, atskiras priemones dozuoja
blogai, todel naudojam tik tabletes. O kaina juju jei neperki kokiu nors
superturbocalgonit gaunasi ne ka daugiau nei atskiri komponentai.