Tema: Re: gal kam taip buvo?
Autorius: dz
Data: 2009-03-15 16:35:40
dar atrodo teoriskai yra galimas toks bajeris, kaip riboto dydzio ar kiekio
keletos namu valdu kvartaliukas neislaikant priesgaisriniu reikalavimu tarp
pastatu, priesgaisriniai atstumai turi but islaikomi tik iki kitu pasatu
nepriklausanciu tai namu valdu grupelei. Nu bet cia aisku viskas derinama su
kaimynais ir tt