Tema: Re: su kuom nuvalyt tesa
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-03-13 17:58:41
Pas mane langai rudai  laminuoti, tai 646 mane labai isgelbejo, nei
isblukino nei istirpde. Niekas kitas to prakeikto Soudalo neeme, visa savo
arsenala isbandziau o jis pas mane nemazas :) Profiliai VEKA. Jei jau
bandysi pirma pabandyk nematomoje vietoje.

http://www.danushis.lt/lt/Produktai.html?article=74&

| > |
| > |
| > |