Tema: Re: Civilines zinovams:) bendrosios dalines nuosavybes teises igyvendinimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-03-12 23:09:55

> sprendziau - isstojau irh bendrijos ir praktiskai del mano vienintelio
> balso
> pries ir neatsirado "plyteles po 200 Lt / m2" ant stogo.

Tai teip ir davedziau. Reikalas buvo su davikliais ant radijatoriu. Bendrija
pasake taip, ash del tam tikru priezasciu - nifiga. Po to jau patys atveso.
Nors energija pas mane dar ilgai vaiksciojo ir teismais grasino, bet kadangi
ir gyventojai persigalvojo del objektyviu priezasciu, tai labai ramiai
viskas baiges.