Tema: Re: Frezuotas ar nefrezuotas neoporas?
Autorius: Obuolys
Data: 2010-08-26 10:19:42
On 24/08/2010 21:28, Vidas Makauskas wrote:

> Tai as ir turejau omenyke, kad man polistirola klijavo visu pavirsiumi
> klijais, o siules sandarino makrofleksu. Siules sandarinti reikia
> polistirolo putomis.

siaip tai, TIKROS polisteriolio putos ir yra skirtos klijavimui prie
pavirsiaus (nors klijuoti su jomis ir nebutina). kaip pvz
http://www.penosil.com/lt/Gaminiai/pistoletin%C4%97s-monta%C5%BEin%C4%97s-putos/penosil-premium-polystyrol-fixfoam
visgi, nesulaukiu paaiskinimo kodel SIULIU sandarinimas blogai su
iprastomis putomis?