Tema: Re: radiatoriu jungimas
Autorius: Evaldas
Data: 2010-08-26 10:10:33
"ufonaut" <ufo@ufo.ufo> wrote in message news:i53pfa$sqg$1@trimpas.omnitel.net...
>O jei padavimas ir isejimas toj pacioj pusej, ar nebus taip kad kais tik
> dalis radiatoriaus?

Susiduriau su vieno  tipo cekiskais radiatoriais su kuriais tikrai taip buvo. Su Kermi ir Purmo tokiu ciudu nepastebeta, neziurint to, kad tavo parodyto pribumbaso juose nebuvo.

>O kaip veikia tas senasis trisakis? Per ji vertikaliai srautas visada
>atidadarytas? Ar jei atidaryta kad teketu per radiatoriu horizontaliai,
>tai vertikaliai uzsidaro?
>Man cia vienas zmogus sako, kad pajungus naujoviska radiatoriu, jei nera
>to trisakio, atseit kais tik dalis radiatoriaus, bet kodel taip yra
>paaiskint negali, o ir pats logiskai neismastau ka tas trisakis gero
>galetu duoti.

Trisakiu gali nukreipti srauta tiesiogiai, apeinant radiatoriu jei tau per karsta arba viska leisti per radiatoriu arba tarpine padetis. Tokiu budu nestabdydamas bendro srauto reguliuoji siluma. Realiai nx nereikalinga, nes moki vienodai.
Tau aiskines zmogus aiskina apie tai ko pats nesupranta.