Tema: Re: Radiatoriai
Autorius: GBF
Data: 2010-08-24 23:43:04
Tiesiog kalbu is patirties, pas pazistama daugiabutyje paeiliui prakiuro du
purmo raditoriai, kuriems buvo ~ 4 metai, ir esme kad nesunku juos pakeisti
ar nuvezt i garantini, bet tai kad po sio fokuso teko keisti laminato
grindis :)) Cia spyziaus pliusas (ilgaamziskumas). Paskui kaip paaiskejo nuo
visokiu siuksliu "svariu vandeniu uzpildytoje sistemoje" uzsikimso kanalas,
ko pasekoje korozija ir bum, kai seimininko nebuvo namie.

Del dulkiu is dalies sutinku, taciau siulaikinis spizius ne toks kaip buves
ir gali dengt betkokiais dazais, ko pasekoje galima lengviau nuvalyti
dulkes.

Del silumos atidavimo, kiek mano galva nesa ir teko girdet ir kalbet, tai
spizius dali silumos akumuliuja, todel isyla leciau, taciau ilgiau atiduoda
siluma, taigi skarda siuo atveju pranasesne tik tuo atveju jei nori silumos
staigiai.

Dizainas kaip minejai manau skonio reikalas :)