Tema: Re: Plyteles vonios grindims
Autorius: trans
Data: 2010-08-19 16:42:33
grindines savaime turi atitikt slidumo reikalavimus. Patarimas pirmiausia
ziuret sienu plyteles, o grindines rinktis is tos pacios kolekcijos. Zinoma
pavirsius neturetu but lygus. Aplamai islipinet is duso slapiom kojom
geriausia ant patiesto ranksluoscio. Jei ne vistiek viena diena paslysi, kad
ir kokios plyteles bus :)