Tema: Re: domina grindiniu lagiu dejimo kainos
Autorius: Gintas
Data: 2010-08-17 18:05:56
tiek butas, tiek namas turi savu pliusu. Is vienu lupu girdejau man patikusia fraze-jeigu leidzia finansai reiktu turet sodyba ant ezero kranto ir centre buta. Sodyba todel, kad  aplink niekas nesugalvos masinu remonto verslu uzsiimti ir ezero vaizda regesi, o bute centre-kad ziema nereiktu sniego kast ir mastyt, kas galetu dukra i sokiu repeticija nuvezti ar kaip prisiruost iki parduotuves nuvaziuot (viskas salia) Beda kai reikia rinktis-namas uz 50 km  nuo darbo istaigos, dukros mokyklos, bobos grozio salono, sunaus lankomos sporto sales   ar inkilas netoli viso to.