Tema: Re: ACV dujiniai kondensaciniai katilai
Autorius: kazkas
Data: 2010-08-12 19:28:36
Valdymas su RCS, boileris irgi ACV.
Rinkausi nes santechnikas mano rekomendavo, ala inovacijos ten
kazkokios, vienzo reklama.
Tiesa pas mane lauko daviklis man regis prie didesniu minusu truputi
grybauja 1-2 laipsniais.
Kartais parodo, (ten galima paziureti paros didziausia ir maziausia
temperatura) kad nakti buvo labai jau didelis minusas.

Tiesa jeigu desi vidini RSC valdyma, tai temk ekranuota laida iki jo, nu
pagal rekomendacijas.
Man pradziai bedu buvo kol uzveike modulis, nenorejo veikti nors tu ka.
Tai tas kas paleidinejo suverte beda ant laido, nes prasitempiau
paprasta lietkabelio dvigysli, o tipo rekomenduoja su sarvu.
Bet kazkaip stebuklingai pradejo veikti.