Tema: Re: del gipsokartono lubu (kb)
Autorius: E=mc^2
Data: 2010-08-12 16:46:03
Siaip maciau 2 variantus, per lubas rombo formos 15 cm plocio ishkilimai i
kuriuos sudeti halogenai. man asmeniskai nelabai, kitas variantas
perimetrinis apsvietimas, t.y. nedaryta jokia deze, tiesiog lubos nedavestos
iki sienos ~ 10 cm, ten anga sviestuvui. sitas gal ir nieko. o nieko del to
kad nesviecia vertikaliai i siena ir nesimato kreivumu :)