Tema: Re: Betonuotojai susimove
Autorius: KG
Data: 2010-08-12 11:59:28
mano kolega ruošiasi 5mm šlifuot vonios kambaryje
vien tam kad vonios ir koridoriaus grindu lygis ties durim sueitu lygiai
lygiai :)

beje nesidžiaugia grindiniu šildymu
sakė geriausiai ten kur radiatoriai arba konvektorius grindyse
arba sakė reikia akumuliacinės talpos dar papildomai
kiek supratau nepatogumas dėl inertiškumo grindinio
grįžta po darbo ir kūrena, tai kai grindys įšyla ir pradeda šildyti orą -
jau miegot senai laikas :)
grindų danga virtuvėje, vonioje ir koridoriuose plytelės, kitur parketlentės

kg