Tema: Re: lietvamZdiai kur?
Autorius: Sauluk <saulius @ profil.lt>
Data: 2010-08-12 09:23:25
kaip tik vakar buvo klientas, kuriam skardinis stogas atsilupinejo per 2
metus.
del to, kad pats nemaciau, nenoriu viesint gamintojo, nors tai labai gerai
visiems zinoma kompany...
o del plastiko blukimo...aisku, kad visko pasitaiko, bet ne dazniau nei
skarda, tik skarda blunka tolygiau ir ne taip pastebimai.