Tema: Re: Langu saugumas
Autorius: BigM
Data: 2010-08-12 08:45:07
tako klausyti pokalbi, kaip vienas pilietis sugalvojo elementaria langu
apsauga. Kainuoja nedaug, taciau kaip ir efektyvi.

Bet, deja, nepamenu konkreciai. paguglinus radau viena puslapi
http://www.languapsauga.lt bet abejoju ar tai tikrai tas pats. Visgi,
paziurejus video ju puslapyje, tai man rodos, kad tai bus butent tai, apie
ka ir buvau girdejes. Niuansas, kad tai nevisai patogu...