Tema: Re: Pamatai iš HAUS bloku
Autorius: Jonas
Data: 2010-08-11 14:41:15
kaip tik baigė mūryti mano ūkinuką/garažą iš HAUS blokelių. Apie pamatus
nieko nzn. Dariaus gržtinius ir betonavausi.Šiaip su jais yra fanaberijų.
Viena didžiausių-  bet kokių dalykų tvirtinimas į juos. Polistirolui smeigės
tik atitinkamų ilgių, tarpiniai variantai netinka. norint ką nors sunkesnio
prisukti per polistirolą vėl bėda, i vieną sienelę per silpna, į dvi per
stora kur tokių varžtų ir ankeriukų rasti
Jū pigumas išlenda per kitą galą. kai garažas tai daug nieko nereikia, bet
sau namo iš jų nesistatyčiau