Tema: Re: Analitiku nuomones del pamatu
Autorius: Vai
Data: 2010-08-10 21:05:01
Tu gerai pasiskaiciuok ar tik tau ne tas ant to iseitu jei tu suzaistum su
paciais pamatais, t.y. darytum vienoj pusej pamatus aukstesnius nei kaip
priklauso, nes vis tiek ateityj gerbuvi lyginsi ir vesi zemiu nes kaip
suprantu ju truks ir ishsilyginsi viska.

Pas mane buvo 10cm paklaida, tai vienam gale pamatus dariau aukstesnius
kitame norm.
Nes irgi konsultavausi daug kur , nuomones buvo labai panasios siuo
klausimu, kad zaisti su paciais pamatais, bet aisku cia 0,5 m