Tema: Re: meistro apsauginei furniturai i plastikinius langus
Autorius: Jesus
Data: 2010-08-11 10:08:40
Sveiki

kadangi esi labai konkretus zmogus viskas tave juokina ir konkretika
baigiasi be argumentu o tik bulshit gavno ir etc tai pabandziau
pasiklausineti argumentuotai ekspertu del langu apsaugos. trumpai imetu gal
kam pades nepades anyway

Yra dvi pagrindinės vagysčių rūšys – tai vagystė kai namas ištuštinamas
pilnai ir momentinė vagystė(trunka 1-2 minutes)kai vagiami vertingi daiktai
dažniausiai esantys netoli langų ar durų.

Taigi jei diskutuojame apie momentinę vagystę, deja nei apsaugos firma, nei
apsauginis budintis visą parą nuo jos neapsaugos, na nebent prie kiekvieno
perimetro išorės namo pastatytumėte po vieną apsauginį...

Pasaulinė pažangių šalių praktika rodo, kad norint nuo to realiai
apsisaugoti, pažeidžiamiausios namo vietos t. y. pirmo aukšto langai ir
durys (kai kuriuose namuose ir kai kurie antro aukšto langai) turi būti
atitinkamai sustiprinti. Taip galima prailginti įsilaužimo laiką iki 5, 10,
15 min ir panašiai, nes toliau jau turi reaguoti apsaugos firma.

Saugumas yra brangus malonumas ir nereikia turėti iliuzijų kad už 100-200Lt
galima tai pasiekti. Tam gali reikėti nuo kelių iki 10000Lt, priklausomai
nuo jau esamų namo konstrukcijų ir norimo saugumo lygio. Čia jau kiekvieno
asmeninis reikalas ar tokius pinigus „sukišti“ į gerbūvį ir gražią žolytę ar
turėti saugesnius namus.

Pagrindiniai punktai kurių turite imtis ar prašyti tiek medinių tiek ir
plastikinių langų gamintojų:

1.       Pakeiskite savo pirmo aukšto bei antro aukšto balkono durų (ar dar
kelių prie pat stogo kei kuriuose namuose esančių langų) furnitūrą į WK2
klasės pagal EN 1627 normą.

2.       Pakeiskite tuose pačiuose languose ir duryse ir stiklo paketus,
kurie atitiktų P4A klasę pagal EN356 normą.  Pigesnis, bet gerokai
prastesnis variantas  būtų esamus stiklo paketus jūsų languose iš vidaus
apklijuoti apsaugine plėvele. Jos klasių nežinau, tik pačias pigiausias ir
ploniausias plytgalis pramuša iš pirmo karto...

3.       Pirmo aukšto didžiuosiuose ant žemės stovinčiuose vitrininiuose
languose ir terasos duryse stiklo paketai turi būti papildomai suklijuoti
(neištisai)su lango rėmu (vėliau to nesimato nes po stiklajuoste)
specialiais klijais. Jie panašūs į silikoną ir yra standartinio dydžio kaip
silikono tiubelėse. Tai yra reikalinga, kad didesnio svorio vagis tiesiog
neišstumtų vidun didelio nesudaužomo stiklo paketo.

Jesus